در صورتی که جواب سئوال خود را در بین سئوالات متداول پیدا نکردید میتوانید با ما تماس بگیرید

اطلاعات خرید

همه ی تلاش ما در ماهامارکت ان است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست مشتری برسد

محصولات حساسیت محور و محصولات حساسیت بهداشتی دارند مانند لوازم بهداشتی ، خوراکی و لباس زیر در صورت باز شدن امکان بازگشت ندارند

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ماهامارکت جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@mahamarket.ir ایمیل کنید.